Obserwatorzy

niedziela, 5 marca 2023

Coś to wolno idzie...





   
Żadnego haftu jeszcze nigdy tak wolno nie robiłam. Jakieś fatum, czy co... Taki mały hafcik, a ciągle  przeszkody. Gdyby nie to , że mi się bardzo podoba, pewnie zasiliłby kosz z przeznaczeniem  "kiedyś".

Mam źle wydrukowany wzór, do tego w niektórych miejscach nieczytelny. Pomyliłam się  kilkakrotnie, a że nie jestem fanką prucia, to usiłowałam to jakaś "załatać". Do tego... Brakło mi  trzech odpowiednich  kolorów mulin. Postanowiłam sobie  nic więcej pochopnie  nie dokupować i  musiałam dobrać z tego co mam. (Wydaje mi się, że moich zapasów pewnie   starczyłoby na arras wawelski). 

Do  zniechęcenia pomyłkami, doszedł czas potrzebny na  dumanie jak to zrobić, żeby z tych pomyłek  i braku kolorów wybrnąć z sensem.  Myślę, że mi się jednak jakoś udało. Do wyhaftowania pozostało trochę tła, trochę konturów, nastawienie lewej nogi, wykonanie pojazdu i torebki. 

Już się nie mogę doczekać, kiedy zabiorę się za  jakiś wzorek porządnie opisany.
 

Ponadto 5 grudnia doszedł  najważniejszy pochłaniacz czasu i uwagi. Słodki niemożebnie!!

5grudnia 2022 r. zostałam babką wnuczka Juliana.



U mnie na dworze ziąb, śnieg, wiatr.  Zatem życzę Wam ciepła w duszy i na dworze.Jola

11 komentarzy:

  1. Gratulacje :)

    Hafcik wygląda bardzo zachęcająco. Masz mnóstwo cierpliwości! A do tej babuleńki jednak Co baaardzo daleko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje najszczersze dla szczęśliwej Babci, co wygląda jak Mama! Niech się Kruszynce jak najlepiej powodzi na ziemi, niech wzrasta w miłości, zdrowiu i szczęściu :-)
    Wcale nie dziwię się Tobie, że robota przy hafciku szła z oporami i przeszkodami. Tak bywa, gdy głowę i serce zaprzątają inne myśli :-))
    Serdeczne pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zostania Babcią, będzie kto miał teraz rozpieszczać maluszka. Haft bardzo fajny, nic się nie przejmuj przeciwnościami. Tak czasem bywa, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Hafcik super wygląda. Poradziłaś sobie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Nowe wyzwania przed Tobą :-) Zdrowia dla wnuka :-)
    Świetnie, że pomimo tych przeciwności nie porzuciłaś tego hafciku :-) Będzie świetny a Ty nic a nic nie przypominasz tej haftowanej Baby :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ślicznie wyglądacie, miło na Was patrzeć.
    Hafcik jest bardzo precyzyjny, wymaga pracy i skupienia, ale dajesz radę.
    Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki projekt jest bardzo czasochłonny więc haft wolno rośnie tym bardziej, że dochodzą nowe ale za to jak miłe obowiązki Babci. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, chociaż wcale nie wyglądasz na Babcię. Hafcik zapowiada się ciekawie, chociaż wyobrażam sobie, jak wiele pracy musiałaś w niego włożyć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję !!!
    A haft przeuroczy 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! A to dopiero, nie spodziewałam się, że możesz już być babcią :))). Ja w sumie to wiekowo już bym mogła, ale jakoś moje dzieci się nie śpieszą ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj na babcie to Ty nie wyglądasz, musisz się bardziej postarać 😜😘ale takie maleństwo to bym chętnie pobawiła. No i moje gratulację 💐

    OdpowiedzUsuń