Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2020

Prezenty od Małgosi

   Przed świętami dostałam od Małgosi z bloga "Sztuka w papilotach" masę niesamowitych prezentów. Gdy je pokazywałam rodzinie, wyrywały się tylko ochy i achy podziwu. Na zakładki  już czekają ręce fanów papierowych książek;
myślę, ze teraz po sfotografowaniu,  spokojnie będą mogły powędrować do stęsknionych właścicieli.
    Małgosine cuda robią jeszcze większe wrażenie, gdy obejrzy je się z bliska. Gdy człowiek się przyjrzy, popatrzy , pomyśli,  dotknie...
Cieniuteńkie linie i kreseczki, z których wyłaniają się obrazy. Ogrom pracy, kreatywności i wyobraźni. I przyznam szczerze, że nie sądziłam , że w tak małych formach można zawrzeć tyle artystycznej treści. Po raz kolejny przekonuję się, że granicą sztuki może być tylko wyobraźnia, której to Małgosi  z całą pewnością nie brakuje.




    Na zdjęciach nie ma jednej z zakładek, bo powędrowała już dawno w dobre ręce.
Muszę też dodać, że oprócz swoich  prac, Małgosia przysłała mi także książkę "Sen winowajcy" G. Strukowskiego i słodkości.

    Małgosiu, bardzo, ale to bardzo serdecznie Ci dziękuję. Zrobiłaś mi ogromną niespodziankę. Jednocześnie bardzo chcę Cię przeprosić, że tak długo nie pokazywałam na blogu prezentów od Ciebie.

     Ale końcówka roku to była dla mnie istna wirówka spraw. I jak to w życiu- choroba , pogrzeb, święta, remont , wesele no i przede wszystkim...praca.

      Chciałabym jeszcze pochwalić się weselem. Państwo młodzi zdecydowali się pobrać po 16 latach zgodnego pożycia. Ślub odbył się w Pałacu
 Ślubów  w W-wie na Placu Zamkowym, a po przyjęciu orszak weselny pomaszerował na balet "Dziadek do Orzechów i Król Myszy do Teatru Wielkiego. Państwo Młodzi zamiast kwiatów życzyli sobie książki, które oddadzą do biblioteki. Do jednej z nich dołączę zakładkę od Małgosi, tylko muszę dopisać nazwę bloga nieścieralnym mazakiem.

    Wszystkim zaglądającym , życzę w Nowym Roku zdrowia, własnego skrawka nieba, pogody ducha, radości z życia i miłości. A także niczym nieograniczonej kreatywności , której owoce będzie można obejrzeć na Waszych blogach.
                                                                              Jola

18 komentarzy:

  1. Przepiękne prezenty :-) . Jestem pełna podziwu dla Państwa Młodych za tak szczytny cel, jak przekazanie książek. Oby wśród nas było jak najwięcej takich ludzi o dobrych sercach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki i super pomysł by zastąpić kwiaty książkami. Serdeczności dla ciebie i pary młodej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty !
    Pomyślności w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty dostałaś - podziwiałam już u Małgosi na blogu.
    Wszystkiego dobrego na ten rok Ci życzę 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZE-PIĘ-KNE!! Fantastyczne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bloga Małgosi trafiłam całkiem niedawno, ale z miejsca zachwyciłam się pracami. Podziwiam Jej talent i kreatywność.
    Moc wspaniałych prezentów, którymi Cię obdarowała, robi wrażenie.
    Coraz częściej słyszy się o prośbie, by nie obdarowywać Młodej Pary kwiatami. W zamian młodzi proszą o kupon Lotto, butelkę wina, maskotkę. O książce słyszę po raz pierwszy i jestem zachwycona takim pomysłem.
    Pomyślnego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, kochana, aż się wzruszyłam taką piękną prezentacją moich skromnych bazgrołków :). Bardzo Ci za to dziękuję i cieszę się, jeśli mogłam Ci sprawić chociaż odrobinę radości.
    U mnie też przełom roku wiązał się niestety ze smutnymi pożegnaniami, więc wiem jak to jest i serdecznie Ci współczuję. Dobrze jednak, że pojawił się też jakiś radosny moment, czyli wesele :). Bardzo mi się podoba modny już teraz zwyczaj dawania zamiast kwiatów na przykład wina, a jeszcze bardziej - książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe podarunki Jolu, cieszę się z nich razem z Tobą. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie udany. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty otrzymałaś. Wspaniały pomysł panstwa młodych, na obdarowanie książkami biblioteki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochan dziękuję Ci bardzo, bo uświadomiłaś mi jaka gapa ze mnie. Całkowicie zapomniałam o tym candy i teraz dopiero sprawdziłam wyniki i ja też tam jestem. Ach nie wiem czy nie jest za późno, ale i tak dziękuję. Zakładeczki takie cudowne, że będę sobie pluła w brodę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pięknych prezentów, zakładki są rzeczywiście niesamowite :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę pomyślności na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są prace Małgosi, ja również podziwiam jej technikę i talent. U Ciebie prawdziwe życie, pogrzeb, a tuż po nim bardzo interesujące wesele...
    Wszystkiego najlepszego Tobie i Twoim bliskim życzę na ten rok.:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam talent. Chciałabym takie rzeczy umieć wykonywać, niestety nie mam ku temu talentu. Piękne zakłądki

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te zakładki od Małgosi. Nie sposób się nie zachwycić. Kartki również mają klimat. Kiedyś próbowałam robić kartki, ale niestety mi jie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  15. If you're trying hard to lose weight then you have to start following this brand new custom keto meal plan diet.

    To design this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and chefs united to produce keto meal plans that are efficient, suitable, economically-efficient, and delicious.

    From their grand opening in January 2019, 1000's of individuals have already completely transformed their figure and health with the benefits a proper keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones given by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń
  16. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    More than 160000 women and men are losing weight with a easy and secret "liquids hack" to lose 2lbs every night while they sleep.

    It's effective and it works on everybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Take a drinking glass and fill it up half the way

    2) Now do this crazy HACK

    so you'll be 2lbs skinnier in the morning!

    OdpowiedzUsuń