Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2019

Kot Kaligraf cd.

     Nowe hafty na Nowy Rok czyli kot Kaligraf.  
    Tytułowy  kot Kaligraf nadal jest burą plamą na płótnie. Postępy może byłyby większe, ale popsuło się gniazdo zasilania w tablecie i urządzenie ze wzorem jest w naprawie. Tablet jest na gwarancji, serwis ma 21 dni na naprawę , więc  myślę, że na przyszły miesiąc dostawię więcej  krzyżyków. 

    Mam jeszcze jeden haft na tapecie, ale też go przez miesiąc nie tknęłam. Raz, że jest nudny i trudny, dwa, nie mam czasu.
Od września ub. roku w naszej miejscowości powstało  Koło Gospodyń Wiejskich ( tak, tak, znam te wszystkie dowcipy).
Początek był szumny, wiele osób się zapisało. Ale jak to w życiu bywa, jak coś trzeba zrobić konkretnego , to zostają najwytrwalsi. W tym roku spotykamy się minimum dwa razy w miesiącu i robimy wielkanocne ozdoby metodą decoupage.
Wszystko co wytworzymy, jest sprzedawane , a dochód przeznaczony jest na pomoc dla chorego dziecka i na cele statutowe. Chwała mieszkańcom za to, że chociaż kupują.Jak widać, artystycznie się wyżywam do oporu.
Poniżej na zdjęciu  nasz  "urobek" z jednego wieczoru.

Dzięki, że zaglądacie i komentujecie.
Jola
 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

23 komentarze:

  1. Powolutku pojawia się coraz więcej krzyżyków, mimo awarii tabletu.
    Najważniejsze,że Koło Gospodyń Działa i powstają takie cudeńka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja pisanek.Bardzo dobrze, że powstają KGW. Jest możliwość spotkań i zrobienie "czegoś" - wasz cel bardzo szczytny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że powstało KGW. W grupie zawsze raźniej i weselej a i szczytny cel przed wami co się chwali. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. 3mam kciuki, żeby jak najszybciej naprawili tabet, bo wzór już prezentuje się ciekawie, a efekt końcowy zapewne będzie oszałamiający- koty już tak mają. :) tych spotkań w kole gospodyń zazdroszczę- super spędzony czas no i rrewelacyjne efekty! Pisanki przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jestem ciekawa efektu końcowego, bo mam nadzieję, że się nim nam pochwalisz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. W grupie zawsze raźniej, a tym bardziej, że Wasze prace są przeznaczone na szczytny cel. Ciekawe, jaki to haft, nudny i trudny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór tego kota znam i podziwiałam na jakimś blogu więc trzymam kciuki byś jak najszybciej mogła wrócić do wyszywania. Jajeczka jakie zrobiłyście w KGW są przepiękne i na szczytny cel przeznaczone. Życzę by było Was więcej i byście się przede wszystkim dobrze razem bawiły :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby jak najszybciej naprawili ;) Fajne jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te jajeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Złośliwość przedmiotów martwych nie ma granic. Zawsze, jak coś pilnego, to się objawia. Ale....powstały śliczne jajka wielkanocne. No i cele szczytne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie piękny haft, moja mama też robi takie jajeczka☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję, może podpowiem jakieś inspiracje mamie☺

      Usuń
  12. Wspaniale ozdoby wielkanocne robicie i to w szczytnym celu.Fajnie,że powstało KGW i możecie miło spędzać tam czas.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam niecierpliwie na efekt końcowy. Przedmioty martwe często bywają złośliwe. W moim laptopie urwała się górna obudowa (klapa) Trzyma się na paru przewodach. Muszę kombinować, podpierać. Wkurza mnie ten stan rzeczy, dlatego rzadko korzystam z laptopa. Pozostał mi smartfon, ale nie umiem wstawiać komentarzy na blogach.
    Często tak bywa, że wielki entuzjazm przeradza się w słomiany zapał. Fajnie, że ostały się najsilniejsze (najwytrwalsze) kobitki. Cel bardzo szczytny, więc niech jak najwięcej jajeczek się sprzeda!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze jakaś przeszkoda musi być!
    Jajeczka śliczne powstały na ten szczytny cel. Fajnie, że ludzie doceniają rękodzieło i je kupują. Może to i lepiej, że jest mniej osób, ale za to tych naprawdę zainteresowanych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne jajeczka powstały!
    I bardzo chętnie wzięłabym udział w takich spotkaniach...
    A kota też trochę przybyło, zawsze to krok do przodu.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft powstanie, a jajka super, powodzenia w sprzedaży:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie ozdoby wielkanocne są zawsze bardzo cenne. To piękne podtrzymywanie tradycji. W związku z tym, że mam sentyment do bratków, właśnie te z bratkami zwróciły moją uwagę.
    Przy okazji dziękuję za komentarz pozostawiony na moim blogu. Podsunął mi pomysł na kolejny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kot powstaje swoim tzn. Twoim tempem ;) Jest okay, będzie gotowy, kiedy będzie jego czas.
    Jajeczka decu są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, nie fajnie, że tablet w naprawie. Oby wrócił w lepszej formie i ze wzorem. Kociak jeszcze nie oszałamia wyglądem, ale trzymamy za niego kciuki i za to by się wam lepiej współpracowało.
    Co do pisanek i akcji, to daje mega plusa! To prawda, że jak coś trzeba zrobić, to słabi wymiękają, ale zostają ci, których można liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie jest tak się spotkać i wspólnie zajmować rękodziełem. Ja chciałam należeć do grupy rekonstrukcyjnej niestety nie miałam za bardzo dojazdu do miejsca gdzie odbywały się spotkania. Szanuję też za szczytne cele Waszego koła :)

    OdpowiedzUsuń