Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2018

Candy u Kasi

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEivB1evt8x98F50T4h68GVRhHYJe1VkOt1TO5-FFmZTTUS8OTEon_T9uQrQbh9Uczbe-TB7XhpyUkdXYLxRS9jJhnwoLcxqewlqdL1rxvtgN-XR3YTzsZwKl-tqL2EUEsuUQyxPJb1v7lM/s1600/candy+5.jpg
   Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo, to spodziewam się ujrzeć gustowne prace.
   Pierwszą pracą, którą zobaczyłam było -przegląd (rozłożony na raty) hurtem całego dorobku.
   Zajrzałam po raz pierwszy na Krzyżykowe szaleństwo bo byłam ciekawa, cóż to za osoba się kryje za słowami "zołza".
   Autorka Krzyżykowego szaleństwa jest pasjonatką haftu, mającą swoje zdanie.
Ma artystyczne zdolności i wyczucie smaku.
   Na Krzyżykowym szaleństwie nic bym nie zmieniła. Po co zmieniać coś, co jest dobre.
Co bym chciała dostać? dużo rzeczy mi sie podoba i nie ma tej jedynej.

A okazji Urodzin najszczersze gratulacje i dalszej weny twórczej.

3 komentarze:

  1. Nie mieszczę się w regule:),ale stronę Kasi oglądnęłam z przyjemnością i z zainteresowaniem przeczytałam z nią wywiad. Tobie życzę dobrej zabawy i wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawości zajrzałam na facebookową stronę Krzyżykowego szaleństwa i też zachwyciłam się pracami.

    OdpowiedzUsuń