Obserwatorzy

niedziela, 21 marca 2021

Próba


    
 Pierwszy dzień wiosny, a na zewnątrz zimno i wietrznie. Pomyliła kierunki , ale myślę , że  kiedyś tam się opamięta i wróci. Mnie taka pogoda sprzyja, bo nie ciągnie mnie na dwór , tylko na spokojnie mogę siedzieć w domku i przeglądać Wasze blogi.  Żeby nie siedzieć ciągle przy laptopie, wyznaczyłam sobie czas na odpisywanie postów  . Dlatego też,  nie piszę pod każdym ( chociaż czytam je  regularnie), bo zanim  przyjdzie  ten  czas, ukazuje się następny temat.  Trochę mi trudno pogodzić   pracę, dom, rodzinę, ogródek, psa, koty, czytanie, Netflixa , hobby  ...

       Podziwiam pomysły, pracowitość , wielość technik. Zazdroszczę umiejętności. Przeżywam Wasze kłopoty.

     Ale do rzeczy. Nie mogłam znaleźć wzoru  z kłosami, a był mi potrzebny na "wczoraj" .  Odkładałam i odkładam pracę nad   kłosami, ale problem się nie rozwiązywał. Nie pozostało mi nic innego,  jak skorzystać z programu do przerabiania wzorów . Co z tego po wyszyciu wyjdzie - nie wiem.

Należę do  grupy hafciarskiej na fb i widzę, że niektóre osoby zamieszczają całkiem udane prace, przerobione w programach do haftownia. Zobaczymy. Pierwsza próba za mną .

 Na ten moment wygląda to tak:



Zmykam na Wasze blogi, bo mam spore zaległości.

Dziękuję za Wasze zaglądanie i  ciepłe słowa.

Jola


23 komentarze:

  1. Ładne będą te kłosy. Już kolory bardzo mi się podobają.
    Cóż, masz rację, czasem trudno pogodzić wszystkie swoje aktywności...A z drugiej strony ja zimą "zwalniam" i jeszcze teraz trochę ospała jestem. I lubię takie dni jak ten...żeby dokończyć czytanie książki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima zamiast wiosny bardzo mnie dołuje, ponoć pod koniec tygodnia ma być lepiej, oby.
    Fajny hafcik się zapowiada, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze się zapowiada. Już widać kłosek :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że jest taki program . Życzę by haft się udał. Miłego wieczoru😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze się zapowiada :). Ja haftowałam raz kiedyś z wzoru zrobionego w takim programie na podstawie zdjęcia grafiki komputerowej. To był ogromny haft (wydruk na 49 stronach), z pełnym tłem, i program wyliczył, że potrzebnych jest 148 kolorów! Ambitnie zgromadziłam wszystkie muliny (połowę zresztą miałam wcześniej), ale przy haftowaniu tła dostawałam oczopląsu, bo co krzyżyk to inny kolor. No i nie dokończyłam tego haftu, bo wzrok zaczął mi wysiadać, dałam sobie spokój. Ale mniejszy hafcik chyba warto spróbować, powinno być świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nowym projekcie :) Nie można nic na siłę, zawsze powinniśmy robić to, co sprawia nam przyjemność :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że kłos będzie udany. Czy będą backstiche (kontury)?
    Wiem z doświadczenia, że nie jest łatwo pogodzić wszystko ze sobą, zwłaszcza kiedy kalendarz zaczyna się zachowywać niczym zegar ;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Haficik będzie piękny, podziwiam za cierpliwość.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten haft będzie chyba bardzo delikatny, jak kłosy szumiące na wietrze. Próba bardzo udana.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się już kłos rozwija. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również brakuje mi czasu na realizację wszystkich planów.. Jak czytam to nie wyszywam, jak wyszywam to brak czasu na odwiedziny w sieci.. Odwieczny problem.. Chyba trochę mi lepiej się robi jak inni piszą że im też brak czasu, zaczęłam już myślec że nie umiem się zorganizować ;)) Czekam na dalsze efekty pracy. Kolorki nici jak i materiał sliczne:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo jestem ciekawa jak Ci wyjdzie ten hafcik:) Chyba każdemu z nas brakuje na wszystko czasu:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kłos zapowiada się obiecująco. Jak to dobrze, że są takie programy i że nie trzeba wszystkiego wymyślać całkowicie od zera (to mogłoby być np. dla mnie zniechęcające).
    Ciekawa jestem rezultatu bardzo. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Jolu ! Ja tu - u Ciebie widzę wiele pięknych haftów i to takich, od których nie mogę oderwać wzroku ! Nie miałam pojęcia, że są programy do przerabiania na wzory - teraz już wiem !
    Jeśli chodzi o czas na blogi - to kiedyś, gdy moje dzieci były młodsze też bardziej odpowiedzialnie gospodarowałam czasem. Teraz jest całkiem inaczej, choć staram się, staram...
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym wszystko chciała :-) I haftować (lista wymarzonych haftów coraz dłuższa) i czytać (lista książek do przeczytania coraz dłuższa) i oglądać i być i sadzić kolejne piwonie i nie gotować i nie sprzątać i nie chodzić do pracy ;-) Te ostatnie trzy zajmują strasznie dużo czasu ;-) i do nadania sensu życiu nie uważam ich za niezbędne ;-) Ale jeść muszę, bałaganu nie lubię a prace toleruje ze względu na pierwsze dwa punkty :-) Haft zapowiada się obłędnie :-) z niecierpliwością oczekuję kolejnych odsłon :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie kłos zapowiada się dobrze. Trzymam kciuki obyś była zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż jestem ciekawa jak wyjdzie ten kłos. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemnie spędzony i wypełniony czas taką pracą twórczą...a i uciecha potem z efektów:) Cieplo. ciepło idzie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę że wyjdzie ciekawie. Ja hafty robię takie zupełnie na spontana coś tam sobie naszkicuję ołówkiem i próbuję haftować :P. Jeszcze niczego według wzoru nie robiłam. Chyba zaczynam nie od tej strony co trzeba ale cóż tak bywa :). Wiosna o nas zapomniała, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie śnieżyca. Mam nadzieję, że miło spędziłaś święta :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nożyczki masz piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego programu ale na pewno jest przydatny. Super kłos . Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Haft zapowiada się interesująco, czasami żałuję, że nie potrafię haftować, ale raczej zostanę przy swoich hobby.:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń